Egyidejűleg üdültetési és pedagógiai célzattal nyit a tenger által körülölelt, eszményi turistacélpontot a Corona.
Turisztikai célokra vásárolt saját szigetet Kolumbia közelében a Corona. Az üdüléshez ideális helyszín rendeltetése, hogy a sörmárka fogyasztóinak legyen hol elszakadniuk az elektronikus készülékeiktől, és a kapcsolatukat valamelyest újból felfrissíthessék a természettel.
A cég külön bungalókban szállásolja el a sziget vendégeit, akik a nyaralás folyamán all-inclusive ellátás mellett élvezhetik az idilli környezetet.
Feltöltődés közben a látogatók azt is kipróbálhatják, hogy milyen saját kezűleg megtermelni az elfogyasztott élelmiszereket, illetve a tudatos fogyasztásra és fenntartható életmódra okító fejtágításban is részt vehetnek.
Az érdeklődők a Corona különböző nyereményjátékain vagy a CharityBuzz egyik aukcióján keresztül próbálhatnak meg beutazási engedélyt szerezni a sajátmárkás turistaparadicsomba.
Bár a procedúra részleteinek kidolgozása még folyamatban van, annyit már lehet tudni, hogy csak meghatározott országok, például Argentína, Kanada, Chile, Brazília, Paraguay, Guatemala, Kolumbia, Ecuador, Dél-Afrika és a Dominikai Köztársaság lakosai vehetnek részt az akcióban.
Az árverésből befolyt összeget a Corona egy olyan, Oceanic Global nevű nonprofit szervezet számára továbbítja, amely az óceánok élővilágának megőrzését tekinti az elsődleges feladatának. A CharityBuzz körülbelül 50 000 dollárra becsüli a sörgyártónál megpályázható utazás értékét.
(Forrás: Turizmus Online)