A világ vezető turisztikai szakkiállítása, az ITB Berlin minden eddiginél nagyobb teret kínál az innovatív megoldásoknak az utazási technológia területén. Az idei év mottója: „Pioneer the Transition in Travel & Tourism. Together.“
Más iparágoktól eltérően a turizmus mindig az alkalmazkodóképességének és az innovációnak köszönhetően fejlődött – nem véletlenül kapnak ismét kiemelkedő szerepet az utazási technolgóiák a március 5. és 7. között megrendezésre kerülő ITB Berlin kiállításon.
Több mint 30 nemzetközi cég mutatja be innovatív termékeit és ötleteit a világ vezető utazási szakkiállításán, összesen öt csarnokban. A kiállítói portfólió az ismert iparági óriásoktól a feltörekvő induló vállalkozásokig terjed, és lefedi a teljes technológiai értékláncot. Ide tartozik többek között az Amadeus, a Sabre, a Bewotec, az ICEX España, a Business Iceland és a Business France.
A GIATA partnerekkel együttműködve az 5.1-es csarnokban található Travel Tech Café és a 6.1-es csarnokban található Travelport, az eTravel Lounge a technológia szerelmeseivel való élénk tudáscserét segíti elő.
A 6.1-es csarnok eTravel színpadán széleskörű programot tartanak, amely idén két új témával, a mesterséges intelligenciával és a digitális desztinációkkal teszi teljessé a sokszínű kínálatot. A helyszín a három nap alatt egyfajta ötletgyárként is funkcionál majd, elvégre helyszínt ad majd vitaindító előadásoknak és különböző panelbeszélgetéseknek is.
Az ITB Berlin Congress 2024 teljes programja elérhető az esemény oldalán.
Tavaly ilyennek láttuk a B2B vásárrá alakult berlini ITB-t.
(Forrás: Turizmus.com)