A Wizz Air új funkciót vezet be saját weboldalán és mobilapplikációján: az utasok rendezvényekre, kiállításokra, városnéző túrákra és további élményekre ezentúl közvetlenül tudnak jegyet foglalni ezeken a platformokon.
A WIZZ Experiences szolgáltatást a vállalat partnerével, a Coras online szolgáltatóval közösen indítja útjára. Az új szolgáltatással több mint 10 millió belépőjegyet kínálnak utasaik számára, több mint 65 ország 300 városába.
Görögországban többek között búvárkodás, olívaolaj-kóstoló, hagyományos görög élőzene és vacsoraműsor is elérhető, az Egyesült Királyságban a legrangosabb sportmérkőzésekre, koncertekre és West End előadásokra is lehet jegyet venni, Spanyolországban pedig be lehet fizetni egy túrára a barcelonai Sagrada Familiában vagy a madridi Prado múzeumban. Itt emellett akár az FC Barcelona mérkőzéseire is lehet jegyet venni, de Madrid bejárására és legnagyobb látványosságainak megismerésére is lehetőség van biciklivel, valamint Malaga három legjobb tapas éttermeit is végigjárhatják az utazók helyi idegenvezetővel.
Franciaországban soron kívüli belépőket kínálnak az Eiffel-toronyba, a Louvre múzeumba vagy egy vezetett túrára is jelentkezhetünk a Versailles-i kastélyban. Olaszországban kiscsoportos túrát kínálnak Pompejibe archeológusi kísérettel, soron kívüli belépők is elérhetőek a Colosseumba vagy az Uffizi galériába, de részt vehetnek az utazók vatikáni túrán idegenvezetővel vagy egy AC Milan futballmeccsen - közölte a légitársaság.
„A kiegészítő termékek és partneri szolgáltatások széles skálájának köszönhetően utasaink mostantól a teljes utazást a Wizz Airrel építhetik fel, a repüléstől kezdve a fedélzeti vásárláson át a transzferekig, a szállásig és a helyszíni programokig” – mondta James Goodwin, a Wizz Air kiegészítő szolgáltatásokért felelős vezetője.
(Forrás: Turizmus.com)