A DZT bemutatta a turizmus digitális trendjeit

Sky Travel | 2020.08.06. | Hírek

A június 23–24. közötti Knowledge Days 2021 vitruális rendezvényen a DZT kiemelt vendégelőadói és szakemberei bemutatták az aktuális trendeket és a technológiai innovációkat, továbbá beszéltek a jövő képéről, valamint a digitális eszközök gyakorlati alkalmazásáról – adja hírül a DZT közleménye.

A Knowledge Days évről évre bemutatja a digitális transzformáció legújabb trendjeit, a híres szakmai „úttörők” munkáit a témában, illetve gyakorlati tudást is közvetít a turizmusmarketing területén.
 
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke elmondta, hogy a németországi turisztikai partnereikkel közösen a Knowledge Days rendezvényen olyan aktuális trendeket vitatnak meg, amelyek véleményük szerint meghatározzák majd a beutazó turizmust a koronavírus-járvány utáni időszakban. Ezáltal gyakorlati segítséget nyújtanak tagjaiknak, valamint erősítik Németország pozícióját a desztinációk közötti egyre fokozódó nemzetközi versenyben.
 
Frank Thelen vezető előadó saját bestsellerére épülő prezentációja alapján (10xDNA – Das Mindset der Zukunft) vázolta elképzelését a digitalizációról mint az emberiség történetének egyik legnagyobb vívmányáról.
 
A digitális technológiák felhasználása – a nyelvfelismerő rendszerekkel, a mesterséges intelligenciára épülő chatbot robotokkal vagy az okoshangfalakra kifejlesztett skillek által – már most fontos része a DZT digitális stratégiájának. Ide tartoznak a „Knowledge Graph” voice-technológiájának felhasználási lehetőségei is, közvetlen összeköttetésben a német turizmus Open Data-projektjével, amelyet a DZT koordinál – fogalmaz a közlemény.
 
A „The Conscious Traveller of Tomorrow: Miért kell a jövőben az utazást és a fenntarthatóságot együtt kezelni” című előadás központi kérdésköre a már kereken egy évtizede kiemelt jövőorientált DZT-tematika a fenntartható turizmus kérdéseiről.
 
A „Recovery & travel data insights” előadás pedig a digitális adatforrások használati lehetőségeit taglalta a Covid utáni turizmusban.
 
A DZT London és a DZT Beijing prezentációi gyakorlati példákat soroltak arra nézve, hogy a DZT miként alakítja már ma a turizmusmarketing jövőjét.
 
A rendezvény külső előadói idén többek között a Triple Sense Reply cégtől (Németország egyik legsikeresebb digitális ügynöksége), a Talkwalkertől (vezető szereplő a Social Media Analytics és Monitoring témában), illetve a Lufthansa Innovation Hub és a Google vállalatoktól érkeztek.
 
(Forrás: turizmus.com)

Vissza a hírekhez