Október 26-án 9. alkalommal gyűlnek össze a MICE szektor szakmai kiállítói és vásárlói a Hungexpo Kongresszusi Központban megtartott MICE Business Day-en. A nemzetközivé bővülő eseményről Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője beszélt a Trend FM műsorában.
Egyetlen nap alatt három rendezvény várja a résztvevőket a hivatásturizmus őszi seregszemléjén – emelte ki Gál Pál Zoltán az Érczfalvi András műsorvezetővel folytatott beszélgetésben.
Az esemény a szellemi útravalót adó szakmai konferenciával indul, ez alkalommal egy nemzetközi és egy hazai előadó prezentációját hallgathatja meg a közönség. A mesterséges intelligencia társadalmi környezetünkre gyakorolt hatásairól és annak turizmussal kapcsolatos aspektusairól tart előadást Keleti Arthur „kibertitok" jövőkutató, David Kliman, a Kliman Group alapítója és elnöke pedig az iparág nemzetközi helyzetéről, a mesterséges intelligenciáról és a fenntarthatóságról beszél.
A rádióinterjúból kiderül, hogy a konferenciát követő B2B tárgyalások során több mint 1000 gyors tárgyalás lebonyolítására lesz lehetőség. Az élményteres kiállításon pedig a rendezvények elengedhetetlen feltételeit biztosító beszállítók mutatkoznak be.
Új kiállítók a színen
"Előzetes bizakodásunk nem volt hiábavaló, kiállítói oldalon az idei évben messze meg tudtuk haladni a 2019 csúcsév számait" – emelte ki Gál Pál Zoltán. Több mint 100 kiállító jelentkezett be eseményre, ennek köszönhetően a tárgyalások száma 50 százalékkal emelkedett a legutóbbi legmagasabb évhez képest. A növekedés részint azoknak a kiállítóknak köszönhető, melyek most először mutatják be az eseményen kínálatukat. A regionális bővülés eredményeként Málta, Szlovákia, Horvátország, Spanyolország turisztikai hivatala és több szolgáltatója is jelen lesz. A 2023-ban piacra lépett új egységek közül többen (Dorothea Hotel, Hotel Vinifera Wine & Spa, Minaro Hotel Tokaj MGallery) most először adnak lehetőséget arra, hogy a vásárlók megismerjék termékeiket.
A 15 perces rapid üzleti randevúk műfaja nagyon hatékony és nagyon kedvelt mind a DMC-k, mind a vállalati beszerzők körben. A műsorban kiemelik a networkinget (mely a kezdetek óta hangsúlyos eleme a MICE Business Day-nek), valamint a 40 fős hosted buyer csoport részvételének fontosságát, ők a nemzetközi eladásban segíti a magyar kínálatot.
Sokakat foglalkoztató téma a mesterséges intelligencia, melynek jövőjével kapcsolatban egyelőre tanácstalanok a turisztikai szakemberek, így hasznos róla beszélni – hangsúlyozta az ügyvezető. Izgalmas kaland a a Bocuse d'Or magyarországi döntője, melyet a MICE Business Day-jel egy időben rendeznek meg Hungexpón.
A látogatói jegy megvásárlásával és a szakmai vásárlóként való részvétel lehetőségeivel kapcsolatban az esemény honlapján minden információ rendelkezésre áll – ez is elhangzik a beszélgetésben.
(Forrás: Turizmus.com)