A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szakmai munkájának köszönhetően 2023 tavaszán Budapest ad otthont a német nyelvű piacok legfontosabb luxus szakmai vásárának, a LOOP-nak, amely két időpontban, külön programsorozattal várja a szabadidős és a hivatásturizmus szakembereit.
A LOOP az egyetlen luxusvásár a német nyelvű piacokon, amely nemzetközi luxusszállodáknak és turisztikai szolgáltatóknak kínál üzletfejlesztési lehetőséget. A rendezvény koncepciójának alapja, hogy a lehető leghatékonyabb módon segítse a forgalomnövekedést azáltal, hogy koncentráltan teremt találkozási lehetőséget a luxusszegmens kiemelt szereplőinek. Így az érdekelt utazási irodák, niche utazásszervezők és más szolgáltatók néhány nap alatt valósíthatnak meg annyi üzleti egyeztetést, amelynek lebonyolítása átlagosan fél évbe telne, és a szükséges utazások miatt jelentős anyagi ráfordítást igényelne - tájékoztatta lapunkat az MTÜ.
Februárban és márciusban azonban Budapest szívében, az Anantara New York Palace Budapest Hotelben és a Matild Palace, a Luxury Collection Hotelben mutathatják be a nemzetközi kiállítók között résztvevő hazai szolgáltatók a német nyelvterületről érkező buyereknek a főváros és környéke turisztikai kínálatát.„Nagyon örülünk, hogy hosszas szakmai egyeztetések során a szervezőket sikerült meggyőznünk, hogy Budapest a fejlett infrastruktúra, magas színvonalú szolgáltatások, és a folyamatosan bővülő élménykínálat miatt ideális helyszín a 2023-as program megvalósításához.
Fontosnak tartjuk, hogy a rendezvényen résztvevő német, osztrák, valamint svájci buyerek személyes tapasztalatot szerezzenek mindazokról az újdonságokról és fejlesztésekről, amelyek az elmúlt években a fővárosunkban történtek. Ezzel párhuzamosan pedig arra is lehetőség nyílik a rendezvény során, hogy a hazai szolgáltatók fontos külföldi partnerekkel találkozzanak és üzleti kapcsolatokat építhessenek. Mindezek miatt szakmai tapasztalatunkkal is segítjük a szervezőket a programok sikeres megvalósításában" - mondta el a kiállítás kapcsán Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.
Az esemény a szabadidős és az üzleti szegmens érintettjeit egyaránt megszólítja, ezáltal kiemelkedő lehetőséget kínál, hogy mindkét célcsoport számára bemutatkozzanak a főváros új és talán kevésbé ismert attrakciói.
A 450 résztvevő harmada a MICE, két harmada pedig a luxusszegmensben érdekelt. Minden második látogató buyer, aki mindkét területen szervez utakat. A programsorozat lehetőséget nyújt, hogy a vállalati szegmensben érdekelt szolgáltatók felmérjék az egyéni utazóknak szóló kínálatot, így vendégeiknek kényelmesebb és gazdagabb élményt nyújtó programot kínálhatnak, amelyek növelhetik a magyarországi tartózkodás időtartamát.
A kiállításon kiemelt szponzori megjelenésre is van lehetőség az érdeklődők számára. Az ezzel kapcsolatos igényeket a szervezők felé lehet jelezni az anna-katharina@lobster-experience.com e-mailcímen.
A rendezvények időpontjai:
LOOP LEISURE: 2023. február 26.- március 2.
LOOP MICE: 2023. március 2-5.
További információk az esemény hivatalos honlapjain:
LOOP LEISURE: Lobster Experience (lobster-event.com)
LOOP MICE: Lobster Experience (lobster-event.com)
(forrás:turizmus.com)