Magyarország turisztikai fejlesztései is bemutatkoztak a luxus szegmens kiállításán

Sky Travel | 2023.03.23. | Hírek

A német piacokat célzó, Budapesten megtartott LOOP LEISURE & MICE nemzetközi kiállításon több mint 170 nemzetközi kiállító és szolgáltató, valamint közel 200 beszerző ismerhette meg az elmúlt évek magyarországi turisztikai fejlesztéseit.

A szervezők és a résztvevők szakmai visszajelzései alapján is remek helyszínként debütált fővárosunk a német nyelvű piacokat célzó, LOOP LEISURE & MICE nemzetközi kiállításokon. A rendezvényen több mint 170 nemzetközi kiállító és szolgáltató, valamint közel 200 beszerző ismerhette meg részletesen az elmúlt évek fontos turisztikai fejlesztéseit.

Március elején a szabadidős és az üzleti turisztikai szegmensben érdekeltek két programsorozaton vehettek részt.  A LOOP LEISURE-t az Anantara New York Palace Budapest Hotelben, míg a LOOP MICE elnevezésű rendezvényt a Matild Palace, a Luxury Collection Hotelben szervezték meg.

A rendezvények  a szektorban egyedülálló módon kínálnak luxusszállodáknak és felsőkategóriás turisztikai szolgáltatóknak üzletfejlesztési lehetőséget. Az idei eseményre a világ minden tájáról, például Mauritiusról, Abu-Dzabiból, vagy éppen Berlinből érkeztek a luxus szegmenst képviselő szolgáltatók, többségében szállodák. A résztvevők több mint 9 ezer üzleti tárgyalást bonyolítottak le, számos szakmai workshopon vettek részt, és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) munkatársai által tartott előadásokon a hazai turisztikai szektor fontos fejlesztéseiről is értesültek.

A kiállítás fennállása óta most másodszor látogatott el a német nyelvű országokon kívüli országba, ezért a helyszínválasztás jó alkalmat teremtett arra, hogy a fontos üzleti lehetőséget jelentő luxus szegmens képviselői személyes tapasztalatokat szerezzenek a magyarországi kínálatról.

„A személyes visszajelzéseik is igazolták, hogy milyen fontos és vonzó kínálati fejlesztések valósultak meg hazánkban az elmúlt években. A jelenlévő kiállítók és beszerzők közül nagyon sokan, akik az elmúlt két-három évben nem jártak nálunk, elmondták, hogy meglepte őket az a sok újdonság, amivel mostanában bővült a kínálatunk. Közülük sokan nem csak az infrastrukturális beruházásokat, hanem az új, kreatív termékeket is megemlítették, amelyek az aktuális elvárásoknak megfelelően az élményeket helyezik a középpontba. Biztos vagyok benne, hogy ezek a kedvező benyomások rövid és hosszú távon is segítik majd a hazai szolgáltatók nemzetközi jelenlétét” – összegezte a rendezvénnyel kapcsolatos tapasztalatait Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A programsorozat részeként a magyar kultúrával, valamint a kortárs magyar dizájnnal is ismerkedhettek a résztvevők.

 

(forrás: turizmus.com)

Vissza a hírekhez