Az economy kategóriába tartozó szállodamárka dinamikus nemzetközi terjeszkedésbe kezdett: Magyarország mellett több európai országban is új egységek megnyitását tervezi. A közeljövőben, Észtországban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Belgiumban, Lengyelországban, valamint az Egyesült Királyságban várhatóak új szállodanyitások, ami jól mutatja a márka növekvő jelenlétét és piaci ambícióit a kontinensen.
Az ibis márka, amely világszerte elérhető, megfizethető és magas színvonalú szálláshelyeiről ismert, tovább bővíti jelenlétét Európában. A közel 80 országban több mint 2500 szállodát működtető lánc az ibis, ibis Styles és ibis budget koncepciók keretében új hotelekkel erősíti pozícióját a kontinensen. Az elmúlt időszakban több jelentős európai városban nyílt új egységük, köztük Berlinben és Neckarsulmban (Németország), Madridban (Spanyolország), valamint Hasseltben (Belgium). A terjeszkedés üteme továbbra is lendületes: a közeljövőben Debrecen (Magyarország), Katowice (Lengyelország) és York (Egyesült Királyság) is helyszínt ad egy-egy új ibis szállodának. A növekedés egyik legfrissebb és kiemelkedő példája az ibis Styles elegáns új hotelje Tallinn belvárosában, amely nemcsak a városban, hanem egész Észtországban az első ilyen márkájú szálláshely.
Az ibis 1974-es alapítása óta a megfizethető és minőségi szálláshelyek egyik meghatározó szereplőjévé vált, és úttörőként járult hozzá ahhoz, hogy az utazás szélesebb rétegek számára is elérhetővé váljon. A márka az elmúlt öt évtized során jelentős fejlődésen ment keresztül, és mára három jól elkülönülő almárkát foglal magába: az alap ibis mellett az egyedi stílust képviselő ibis Styles-t, valamint a pénztárcabarát ibis budgetet. Az ibis napjainkban is hű marad alapértékeihez: modern, rugalmas dizájnelemekkel, megújult étel- és italkínálattal, valamint őszinte, barátságos vendéglátással szolgálja ki az új generációs utazók igényeit – mindezt a vendéglátás eredeti, emberközpontú szemléletében.
Az ibis márka Go get it szellemisége a világ felfedezésére ösztönzi az utazókat, miközben megbízható és kényelmes szálláslehetőségeket kínál számukra világszerte. Ahogyan Florence Liger-Tourres, az Accor economy márkáinak marketingjéért felelős európai és észak-afrikai alelnöke is megfogalmazta:
„Az ibis Go get it szellemiségéhez hűen több mint 2500 szállodánkban várjuk vendégeinket, és segítünk nekik céltudatosan felfedezni a világot.”
Majd hozzátette:
„Az ibis az értékorientált utazók számára a megbízhatóságot nyújtja továbbra is. A legújabb bővítések is bizonyítják az ibis vonzerejét vendégeink és partnereink számára, akik értékelik egy vezető economy márka előremutató szellemiségét, és bíznak benne.”
A 122 szobával rendelkező szállodában, valamint a közös terekben markánsan jelenik meg a fekete-fehér színvilág és a fotóművészet ihlette belsőépítészeti koncepció. A vendégek nemcsak a dizájn által élhetik át az ibis Styles egyedi hangulatát, hanem a helyszíni gasztronómiai élmények által is: a FOCUS étterem szezonális, autentikus észt fogásokkal várja a látogatókat – mindezt egy színes, inspiráló környezetben. A kényelmet tovább növeli a reggeliző helyiség, valamint a mintegy 70 fő befogadására alkalmas, modern konferenciaterem is, amely üzleti rendezvények számára kínál praktikus megoldást.