Az elmúlt hónapok során az EL AL Izraeli Légitársaság intenzíven dolgozott azon, hogy új, dinamikusabb és fiatalosabb arculattal jelenjen meg a piacon. Hosszas előkészületek után indították útjára az új márkanyelvet, amely a jövőbeli fejlődési törekvéseiket támogatja.
A design ihletét a repülőgépek ablaka adta: minden ablak egy egyedi kilátást keretez, amely kapcsolatot teremt az otthon biztonsága, valamint azon kíváncsiság és a kaland között, ami odakint vár az utazókra - közölte a légitársaság. A repülőgép ablaka a közösségi kommunikációban is megjelenik, hiszen kiválóan "instagrammozható", tökéletesen illusztrálja és ikonikussá teszi a márkanyelvet is és emellett közvetíti az utazás okozta varázslatos érzést.
Az új márkajelzés más, a közelmúltban bejelentett stratégiai lépéseket is kísér és hangsúlyoz.
Nadav Hanin, az EL AL marketing és digitális területért felelős igazgatója a következőképpen ismertette az arculatváltást: "Az El Al az izraeliség és a biztonságérzet szinonimája, még akkor is, ha távol vagyunk otthonunktól. Ezeket az értékeket szerettük volna megőrizni, ugyanakkor egy fiatalos és innovatív nyelvezet létrehozására törekedtünk, amely része a vállalat megújulási és növekedési folyamatának. Hanan Ben Ari, aki az izraeliséget annak minden árnyalatában képviseli, és Assaf Granit séf, akinek a nevéhez a kompromisszumok nélküli minőség társul, optimálisan képviselik történetünk következő fejezetét: a két egymást követő évben is 5 csillagosra értékelt repülési élményt, a fiatal és megújult repülőgépflottát és még sok mást."
Ezek mellett a vállalat egy új vizuális nyelvet is használ, amely Guy Koshi és Yriv Payne vezető fotósok által készített látványos fotósorozatot tartalmaz.
(forrás: turizmus.com)