Gyulán hetek óta folynak az egyeztetések a legnagyobb szállodák, vendéglátóegységek képviselőivel, a Gyulai Idegenforgalmi Egyesület vezetőivel és a legnagyobb vonzerővel bíró turisztikai attrakciók igazgatóival az új turisztikai kampány üzenetéről.
Minden turisztikában érintett számára fontos, hogy a lehető legteljesebb képet lássa arról, mi várható az elkövetkezendő hónapokban, hiszen az energiadrágulás és az emelkedő rezsiárak miatt egyre több helyen zárnak be az éttermek, szállodák, attrakciók és bizonytalan a szektor jövője.
Gyulán is szakmai fórumok és átfogó egyeztetések folytak az utóbbi időszakban. Végül az érintettek teljes egyetértésre jutottak a jövőt illetően: Gyula nyitva marad - közölte a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.A város új turisztikai kampányának nem is lehetne időszerűbb az üzenete: „Gyula nyitva van!” és továbbra is várja a kikapcsolódni, feltöltődni vágyókat.
A turisztikai szolgáltatók elköteleződtek amellett, hogy ezt az üzenetet egy átfogó és látványos marketingkampány keretében közvetítsék a megmaradt kereslet irányába.
Az eredményesség érdekében egy széleskörű marketingkampány vette kezdetét 2022 októberében. A kampány koordinálását a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. végzi, a megvalósításra pedig partneri összefogásban, közös erővel kerül sor. A gyulai turisztikai szolgáltatók – a Várfürdőtől az apartmanokig – írásbeli és szóbeli kommunikációjuk során tudatosítják leendő vendégeik, hogy Gyula nyitva van.
A Gyulára érkező vendégek számára elérhető programlehetőségekről, valamint szolgáltatásokról a naprakész és hiteles információk folyamatosan frissülnek a város turisztikai oldalán.
A közlemény kitért arra is, hogy a pandémiás időszak kihívással teli évei alatt megtapasztalták, hogy a közösen átélt nehézségek miként hozzák össze őket, és hogy a problémák közepette még elszántabban dolgoznak együttes céljaik megvalósításán. Bár a jövőbe nem láthatnak, abban biztosak, hogy a gyulai turisztikai szektor résztvevőin nem fog múlni a siker.
(forrás:turizmus.com)