Z(s)eppelin: az utazás az élményről szól

Zsebők Tamás irodavezetővel beszélgettünk, a nemrég megjelent katalógusról, és arról, melyek voltak a 2017-es év top desztinációi és milyen újdonságokat tartogatnak az utasaiknak.

Kapcsolódó cikkek

Október közepén jelent meg a Z(s)eppelin Utazási Iroda ünnepi tél-tavasz katalógusa, tele újdonsággal és a már megszokott Z(s)eppelin Programokkal: az iroda repertoárjában helyet kapott számtalan európai, ázsiai, sőt dél-afrikai célállomás is.

Újdonság a hegyvidéki valamint északi célterületek téli és tavaszi időzítése is, így az ikonikus svájci hegyek mellett helyet kapott programkínálatukban Izland, Lappföld és az Északi-fok is.

A megjelent katalógus mellett az ide szezonról is beszélgettünk Zsebők Tamás, irodavezetővel, aki elmondta, hogy a folyamatos forgalom és utasszám növekedést elsősorban a törzsutas közönségnek köszönhetik, akik időről-időre újra az irodát választják.

Az idei év legsikeresebb desztinációja Olaszország volt, de Albánia, Bulgária és Oroszország iránt is nagy volt a kereslet.

„A körutazások piacán a túlkínálat nem a desztinációkban van, a minőség rovására bővül a szakma, új irodák másolják a már kidolgozott programokat, nem az elvárható minőségben valamint folyamatos probléma az árak nem egyértelmű megjelentetése a hírdetésekben” – jellemezte a körutazásokban lévő helyzetet az irodavezető.

Hozzátette: „a 2017-es esztendő számunkra túlszárnyalta az előzetesen várt értékeket, így mind utas és csoport számok, mind pedig bevétel tekintetében köszönetet szeretnénk ezúton is mondani utasaink bizalmáért a Zseppelin Programokhoz.

A trendek tekintetében kétélű a “körutas irányvonalak éle”. Egyrészről elmondható, hogy növekszik azon utasközönség biztos tábora, akik előre szeretik biztosnak tudni az ülőhelyüket a csoportjainkon és az év eleji kedvezményekkel pénztárcabarát módon szerződnek.

Őket szeretjük nagyon, hiszen előre látjuk a programok alakulását, tudunk előre tervezni, másrészről növekszik azon utasok száma is, akik az utolsó pillanatban döntenek, jelentkeznek és feladják sokszor a leckét egy-egy 8-10 napos körutazásnál az egyes helyi szolgáltatások létszámbővítésével, az ebből fakadó kapkodás, felárak és egyéb plusz terhek munkálataival, de ezért vagyunk itt.”

Arról, hogy milyen újdonságok várnak az iroda utasaira 2018-ban nem árult el sokat az irodavezető, de annyit elmondott, hogy a „titokra hamarosan fény derül”. Elmondta, hogy az idei évtől a kalkulált útlemondási biztosítás tartalmazza a repülős utazások esetében a repülőtéri illeték összegét is, valamint van egy új biztosítási termékük, mely alapján önrészmenetesen mondható le a megrendelt szolgáltatás.

Ezen szolgáltatásuk azon utasaik részére jelent előnyt, akik szeretnének élni az előfoglalási kedvezmények adta lehetőségeinkkel, ugyanakkor esetleges orvosi problémák miatt fennáll a lehetősége a lemondásnak. Jelen esetben anyagi kockázat nélkül tehetik meg ezt.

(forrás: Turizmus Online)