Wizz kontra Wizz

Forrás: turizmus.com

Úgy tűnik, a Wizz Air ​esetenként a saját „szabályait” sem képes betartani, viszont nagyon ötletes az utasok ​bosszantásában​.

​​Szakmabeli kolléga athéni tapasztalata szerint a beszállókapunál a földi személyzet ​végigjárta a várakozó utasokat, s felcímkézte a kézipoggyászát ​a nem priority jeggyel utazóknak, mondván, a Wizz legújabb szabálya szerint ezeket majd a gépnél elveszik, s a poggyásztérben szállítják. Ehhez képest a gépnél nem várták a buszról leszálló utasokat, így mindenki felvitte kézipoggyászát a fedélzetre. Senkitől nem sajnáljuk a szervezetlenségből fakadó szerencsét, de akkor minek fizetett bárki is priority felárat? A​z ​elsőbbségi beszállásért ​ biztosan nem, ugyanis, a priority utasokat nem a gépre, hanem csak a napon átforrósodott buszba engedték be előbb, hogy azután ugyanabba zsúfolják be a többieket is​…

A fentieknél is nagyobbat szólt a check-in pult​nál előadott produk​ció. A reptérre a gépinduláshoz képest több mint 2 órával korábban ​kiérkező utas

​kellemes meglepetésként élt​e meg, hogy az induló járatok között ott virított a budapesti is, a pultok​ számát is megadva. Korán örült. A pultok

​ugyan már nyitva voltak, s mintegy 20 percnyi sorban állás után már ​ő​ következett , ám csak azért, hogy megérts​e​, miért küldtek el bőrönddel együtt néhány utast az előtt​e ​ sorban állók közül. Hát nem a poggyászukkal, vagy a jegyükkel volt a gond. Hanem azzal, hogy Budapestre igyekeztek. ​A check in agent ugyanis közölt​e​, most még csak a londoni gépre vesznek fel utasokat, a budapestire majd 30-40 perc múlva. De a kijelzőkre ezt nem írták fel. Hagyták, hogy a budapesti utasok azért dühöngjenek, mert feleslegesen álltak sorba, a londoniak pedig azért bosszankod​janak, mert majd’ lekésték a gépüket, mire a „vegyes” sorból a pulthoz jutottak.

Aki sokat repül, az ​megtapasztalta, hogy a légitársaságok vagy több járatukra is felveszik a csomagokat ugyanazoknál a pultoknál, vagy kiírják, hogy melyik járatra érdemes ott sorban állni​…​

Az már említésre sem érdemes, hogy „menetrend szerint” ​a budapesti járat nem indult el a menetrendje ​ szerint…

A ​fenti tapasztalatot eljuttattuk a Wizz Airhez is, ahonnan az alábbi választ kaptuk:

“A Wizz Air mindenkori törekvése, hogy az alacsony viteldíjak mellett magas színvonalú szolgáltatást és kiváló utazási élményt nyújtson utasainak a foglalástól egészen a megérkezésig. Amennyiben ügyfeleink tapasztalata ettől eltérő, megköszönjük a visszajelzéseket és kivizsgáljuk az esetet. Ez történt az említett esetben is, jeleztük szerződött partnerünk felé a panaszt, kérve az ügy minél előbbi kivizsgálását.

A megnövekedett nyári forgalomnak és az athéni repülőtér korlátos kapacitásának, illetve a szokásos utasfelvételi folyamatoknak megfelelően egy pultnál jelenleg csak egy járatra lehet elvégezni az utasfelvételt. Az érintett utasok elnézését kérjük a kellemetlenségért.”