A Budapest Airport hozta el a legjobb légitársasági marketing díjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián.

Nagy elismerést kapott a Budapest Airport a légitársaságok szavazatai alapján odaítélt World Routes Marketing Awards 2019 nagydíjon.

A magyar főváros repülőtere nemcsak a saját kategóriájában, a 4-20 milliós repülőterek között bizonyult a legjobbnak, de a szakmai zsűri az összesített mezőnyben is a legjobbnak választotta a Budapest Airport marketingjét.

A marketing fődíj annak a hatékony kampánytevékenységnek az elismerése, amivel a Budapest Airport hozzájárul egy-egy légitársaság új útvonalának beindításához vagy a meglévő járatok népszerűsítéséhez.

A Budapest Airport kereskedelmi igazgatója, Kam Jandu elmondta: „Nagyon-nagyon büszkék vagyunk a díjra, hiszen ez a csapatunk által végzett több éves munka elismerése; az elmúlt egy évben 34 új járatot nyitottunk meg a légitársasági partnereinkkel közösen, ezért pedig a lehető legnagyobb jutalmat, a szakma Oscar-díját kaptuk most meg.”

Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója hangsúlyozta: „Budapest és Magyarország turisztikai vonzereje és régiós gazdasági szerepe az újabb és újabb légi kapcsolatok létrejöttének motorja. Ezért is vagyunk rendkívül büszkék, hogy a világon a legjobbnak ítélt légitársasági marketingje révén hatékonyan és eredményesen támogatjuk az ország ismertségét, hiszen egyre több légitársaságot sikerül meggyőznünk arról, hogy érdemes Budapestet választaniuk.”

A Budapest Airport idén tavasszal már megnyerte a Routes Europe konferencia legjobb marketing díját, ami automatikus továbbjutást jelentett a világelsőségért folyó küzdelemben.

A magyar csapat pályázata az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forumon is tarolt. A konferencián, akárcsak a légiközlekedés nemzetközi piacán, éles küzdelem zajlik a repülőterek között, hogy a légitársaságok képviselőit és döntéshozóit meggyőzzék újabb útvonalak nyitásáról az adott városba

(Turizmus.com)