Az Adagio megjelenésével az Orbis bővíti márkaportfolióját, tovább diverzifikálja hálózatának fejlesztését és belép az apartman-szállodai piacra is, ami tovább gyorsítja a növekedését.
Az Orbis tovább erősíti jelenlétét a régió stratégiai piacain, illetve nagy potenciállal rendelkező további piacokat is megcéloz. Csak a harmadik negyedévben 3 szálloda csatlakozott a hálózathoz (310 szobával) management és franchise szerződésekkel, belépve két új piacra: Szerbiába és Bosznia-Hercegovinába, illetve további 5 új szállodára vonatkozó megállapodás került aláírásra (610 szobával), melyek a következő években csatlakoznak a Csoporthoz.

A management és franchise megállapodások keretében nyílt szállodák, melyek az Orbis fejlesztési tervének stratégiai elemét képezik, a pénzügyi nyereség mellett egyéb előnyöket is jelentenek.

Az új szállodák, melyek csatlakoznak a Csoporthoz, megnövelik és megerősítik a márkák ismertségét, a hálózat-diverzifikációját, a hűségprogram kínálatát és a márkák reputációját. Ezáltal a hálózat franchise és management szállodák általi fejlesztése gazdagítja a vendégélményt.

Az Orbis emellett saját beruházásokkal is fejleszti hálózatát, nevezetesen 6 új szálloda esetében (906 szoba összesen), melyből 4 új építésű, 2 pedig meglévő felújítása. Összességében az Orbis jövőbeni fejlesztései rekord-magas, 42 új szállodát, több mint 5100 szobát jelentenek a következő 3 évben.

Mindemellett az Orbis pénzügyileg erős pozícióban van és továbbra is aktívan keresi az új növekedési lehetőségeket és feltérképezetlen piacokat. Az első számú európai apartman szállodai márka, az Adagio megjelenésével az Orbis bővíti márkaportfolióját, tovább diverzifikálja hálózatának fejlesztését és belép az apartman-szállodai piacra is, ami tovább gyorsítja a növekedését.
(forrás: Turizmus Online)
(Napi Turizmus)