Forrás: turizmus.com

A lett légitársaság februárban 215 839 utast szállított, 23 %-kal többet, mint a tavalyi év hasonló időszakában, a légitársaság európai, skandináv, oroszországi, a volt FÁK-országokbéli és közel-keleti járatain.

Martin Gauss, az arBaltic vezérigazgatója hangsúlyozta, sok erőfeszítést tettek eddig is, hogy növeljék a teljesítményüket, és hogy az utasok elégedettek legyenek szolgáltatásaikkal. A sikeres légitársaság jelszava továbbra is a növekedés, ugyanakkor tovább kívánják javítani  szolgáltatásaik színvonalát, bár eddig is a legpontosabb légitársaság hírében álltak.

Az úgynevezett 15 perces repüléspontosság mutató terén az airBaltic teljesítménye februárban elérte a 88.8 százalékot, ez azt jelenti, hogy 100 járatból majdnem 90, a menetrendhez képest 15 perces időhatáron belül érkezett meg célállomására. Ez tekintélyt parancsoló arány.Az idén februárban a légitársaság 3 485 járatot indított, ami 15 százalékkal több, mint a 2017 hasonló időszakában. Rigai központjukból több mint 60 desztinációra repülnek, és ugyancsak indítanak járatokat a közeli Tallinnból és Vilniusból is.

(turizmus.com)