A „Mondj igent a világra” szlogennel indított kampány a világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít. Ez a Lufthansa számos nemzetközi piacon, különféle kommunikációs csatornákon elindított, új globális reklámkampányának fő üzenete. A német légitársaság történetének egyik leginnovatívabb kampánya megkérdőjelezi a hagyományos gondolkodásmódot és szokásokat, és bemutatja, hogyan gazdagodhatunk a világ felfedezésével.

A #SayYesToTheWorld kampánnyal a Lufthansa arra ösztönzi az embereket, hogy legyenek nyitottak a világra. Kérdéseket tesz fel, hogy tágítsa látókörüket, és segítsen nekik inspirációs forrásként tekinteni az utazásra. A különféle médiacsatornákon zajló kampány részeként a Lufthansa repülőgép-üléseket helyezett el München, Sanghaj és New York közterein, és arra kérte a járókelőket, hogy foglaljanak helyet bennük, majd mondják el, miért szeretik a világot. A kampány nem kijelentésekre, hanem saját személyes élmények alapján megválaszolható, nyílt kérdésekre épül.

A kampány a Lufthansa nemrég elindított márkafrissítési programjának szerves része. A megújult külsejű repülőgépeket a német légitársaság logójában szereplő daru megjelenésének 100. évfordulóján mutatták be a nagyközönségnek. A kampány kidolgozásában és lebonyolításában a következő ügynökségek vettek részt: Kolle Rebbe (kreatív koncepció), DDB (digitális elemek), Mindshare (médiatervezés).

(Napi Turizmus)