Pontos volt márciusban a Ryanair

(Napi Turizmus)

A Ryanair 10,9 millió utasnál is többet szállított márciusban, 59 800 járatuk több mint 94%-a időben érkezett meg. Az  Utazásom értékelése (Rate My Trip) funkciójval értékelést beküldő 91 000 utas 88%-a  Kiválónak, Nagyon jónak vagy Jónak minősítette

Kapcsolódó cikkek

Az ír fapados légitársaság elindította Pontossági ígéret elnevezésű programját, melynek lényege az, hogy amennyiben nem érik el a 90%-os pontossági szintet, akkor a következő hónapban 5%-kal csökkentik áraikat.

“Továbbra is minimalizáljuk az üzemanyag- és energiafelhasználásunkat, és jelenleg az EU legzöldebb légitársasága vagyunk. Célunk, hogy 5 éven belül teljesen felhagyjunk a műanyagok használatával, és az utasok addig is önkéntes adományozással kompenzálhatják a károsanyag-kibocsátással járó költségeket”- írja a Ryanair.

Mindeközben, ahogy a napokban megírtuk, az ír fapados kibocsátása 6,9%-kal emelkedett – miközben a cég azt kommunikálja, hogy egyre környezettudatosabb. Ezt arra az adatra alapozzák, hogy a megtett kilométerek alapján egy utasra eső szén-dioxid-kibocsátás az összes európai légitársaság közül náluk a legalacsonyabb – egyszerűen csak annyira nagy a cég forgalma, hogy abszolút értékben náluk jön ki a legnagyobb kibocsátás.

 

az ‘aktuális’ rovat további cikkei