A Ryanair-járatok 90 százaléka pontos volt augusztusban. Többek közt ez is kiderül a légitársaság statisztikai jelentéséből.

Forrás: turizmus.com

Az augusztusi ügyfélszolgálati statisztika bizonyítja, hogy a fapados légitársaság továbbra is Európa vezető légitársasága az ügyfélszolgálat tekintetében:

–          A 63 ezer augusztusi járat 90%-a pontosan érkezett

–          Kevesebb, mint másfél panasz jut ezer utasra

–          Kevesebb, mint egy poggyászra vonatkozó panasz jut ezer utasra

–          A panaszok több mint 99%-át 7 napon belül megválaszolták

Robin Kiely, a Ryanair kommunikációs igazgatója szerint a társaság – amelynek 11,5 millió utasa volt augusztusban – tovább javította a fogyasztói élményt.

Az egyre növekvő hálózat, valamint az „Always Getting Better” programunk harmadik évének újításai által a Ryanair Európa legalacsonyabb viteldíjain felül is számtalan további szolgáltatást nyújt utasainak – mondta az igazgató

(Turizmus Panoráma Bulletin )