Forrás: turizmus.com

 

Japán és Tajvan legnépszerűbb kabala macijai díszítik a tajvani China Airlines gépeit, melyek a tajvani Kaohsiung és a japán Kumamoto városok között közlekednek.

Ez az első alkalom, hogy a három maci közösen jelenik meg a nyilvánosság előtt. A Japánban nagy népszerűségnek örvendő Kumamon maci sok milliárd dollár nyereséget hozott kitalálóinak.

A két város között közlekedő repülőgépen szinte az összes emléktárgy kapható a három-maci szimbólummal, mivel a kulcskarikán, a bevásárló zacskón, a sapkán és a gyerekjátékokon minden terméken közösen jelenik meg figurájuk. Hasonló népszerűségnek örvend Tajvan Kaoshiung ikonikus kabalája az OhBear maci, amely „Tajvan Idegenforgalmi Nagykövete” címmel büszkélkedhet. OhBear az utazás biztonságának szimbóluma és ennek fontosságát hirdeti az év 365 napján. Mindezt a harmadik népszerű figura a Hero maci  megjelenése teszi teljessé. Nem tudni, hogy ilyen komoly népszerűségnek örvendene-e  Európában egy hasonló próbálkozás, de tény, hogy a két város között ugrásszerűen megnőtt a légi útvonalon közlekedők száma.

A statisztikák szerint a Hello Kitty népszerűséget is megelőzik a japán-tajvani útvonalon.

 

(Turizmus Panoráma Bulletin)