Van már privát pincére a nyárra bérelt tengerparti villájánál, aki a vacsorát szolgálja fel a lemenő nap utolsó fénysugaránál? Ideje, hogy legyen. A görög Grecotel szállodalánc portfóliójából mindez megoldható.

A görög Grecotel topszállodalánc tartott szakmai ismertetőt január 16-án, a TUI Magyarország Kft. keretén belül. Azért a  német cégcsoport magyarországi képviselete szervezte számukra a rendezvényt, mert a közel 30 luxustermékből álló görög hotel és resort portfólió a TUI kiemelt termékének számít, Németországban például kizárólag csak a cégüknél foglalható, hangzott el a bevezetőben Taskár Tamástól, a TUI Magyarország értékesítési menedzserétől.

A prezentációt Emmanouil Plaitis (Manos), a Grecotel szakértője tartotta, aki bemutatta, mely görög-szigeteken találhatok láncuk tagjai: többek közt Krétán, Mykonos-on, Korfun, Rhodos-on, Kos-on. A fővárosban is van a csoportnak három tagja. Mindre egyaránt jellemző, emelte ki Manos, hogy  közlekedési eszközökkel (repülő, hajó stb) könnyen megközelíthetőek, és az sem mellékes, hogy Bécsből vagy Budapestről néhány órás repülőúttal hamar elérhetők.

Mutatott példákat a legluxusabb számító termékükre, az Exclusive Resorts-ok kategóriájába tartozó 5+ besorolású hoteljeikre, amely mind egységesen privát tengerparttal rendelkeznek, és kérés esetén akár saját, privát pincér is jár a bérelt villához, villarészhez a pihenés teljes idejére. A krétai Amirandes vagy a Caramel például ilyen házuk.

Másik kiemelt termékük a Luxury Resorts csoportba tartozik, ezek “csupán” 5 csillagos házak, ilyen pl. a Creta Palace (Kréta) vagy az Eva Palace Korfun.

Idei újdonságokról is beszámolt az előadó. Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy előre megállapítsuk, nagy siker lesz az idei szezonban például a családdal nyaralók körében a krétai Club Marine Palace & Aquapark, ahol all inclusive a szolgáltatást kínálnak, és a főszezonra 15 új szobát valamint éttermeket alakítanak ki.

A Grecotelnél különben nem a másutt megszokott órás módszert alkalmazzák az all inclusive-et igénybe vevő vendégek körében, hanem becsekkoláskor egy kártyát kap a vendég, amin minden szükséges információ szerepel. Többek közt az a telefonszám is, amely a pihenés ideje alatt bármikor hívható, vagy ide a nap 24 órájában sms-t küldhet a vendég, és azonnal válaszolnak a felmerülő kérdésre, ill. rögvest megoldják a problémát.

 

(forrás: Vendég)

(Napi Turizmus)