Forrás: turizmus.com

A jövő héten mutatják be Magyarországon a Lufthansa City Center International új applikációját, LUCY-t, ami jelentősen átalakíthatja a foglalási folyamatot az utazási irodák számára.

Korábban történt

„LUCY a közvetlen kapcsolat lehetőségével élve újra összeköti a szállásfoglaló világot, a GDS-tartalmakat és az internetes ajánlatokat. Így pontosan azt adja, amire az ügyfeleknek szükségük van: egyedi, átlátható, érthető, valós idejű szolgáltatást” – mutatta be az új applikációt Uwe Müller, a Lufthansa City Center International (LCCI) ügyvezető igazgatója.

LUCY a németországi székhelyű nemzetközi utazási irodai franchise hálózat új frontend applikációja, amely a várakozások szerint jelentősen átalakítja a foglalási folyamatokat az utazási irodák számára. Lehetővé teszi ugyanis, hogy az utazási ügynökök közvetlenül elérjék jónéhány légitársaság (British Airways, Lufthansa, American Airlines és sok fapados), vonattársaság (Heathrow Express, Amtrak), szálloda, szállásfoglaló oldal (pl. booking.com, Ratehawk) és autókölcsönző (pl. Sunny Cars) kínálatát, így az ediginél jobb árat biztosítsanak ügyfeleik számára. Emellett a hagyományos GDS-tartalomhoz (Amadeus, Travelport, Sabre) is hozzá lehet férni LUCY-n keresztül.

A LUCY-t már tesztelték Belgiumban, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Lengyelországban, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában. Még az idén újabb 12 ország kapcsolódik be a rendszerbe. Új szolgáltatók belépése is várható a közeljövőben: tárgyalnak az Air France/KLM-mel, az Air Canadával, a Qantas-szal, az Emirates-szel, valamint biztosító társaságokkal.

utazási iroda fogla