Forrás: turizmus.com

A világ legnagyobb szállodavállalata hat hónapos próba periódusra megpróbálkozik megvetni a lábát a lakáskiadás piacán is – adta hírül a Skift.

Korábban történt

A Marriott méreteihez képest kis léptékben és óvatosan vág bele a kísérletbe. Mostantól 200 lakást kínálnak Londonban, együttműködve a Hostmaker lakáskiadó vállalkozással. A Marriott abban a tekintetben is óvatos, hogy a lakásokat egyik saját, létező brandje, a Tribute Portfolio alatt kínálja. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ezeket a lakásokat – Tribute Portfolio Homes márkanév alatt – ne lehetne befoglalni a hostmaker.com, a booking.com, vagy az airbnb.com oldalakon.

A nagy szállodaláncok körében nem ismeretlen, hogy lakásokat is kínáljanak, hiszen az Accor és a Hyatt is bemerészkedett már erre a piacra. Lényeges különbség azonban, hogy ez a két szálloda óriás befektetett egy-egy lakáskiadással foglalkozó cégbe, nevezetesen OneFineStay-be, illetve az Oasis-ba, s a lakásokat nem valamelyik saját márkanevük alatt kínálják.

A Marriott tájékoztatása szerint, az általuk kiválasztott, s egyenként ellenőrzött lakásban ugyanazt a szolgáltatási színvonalat (design, biztonság, house keeping, 24 órás telefonos concierge szolgálat stb.) élvezhetik, s használhatják, illetve itt is gyűjthetik hűségpontjaikat. Csakúgy, ahogyan egyébként az Accor törzsvendégek tehetik a OneFineStay lakások esetében.

A Marriott az egy-, vagy két hálószobás, londoni lakásokért éjszakánként mintegy 200-250 angol fontot számol majd.