Forrás: turizmus.com

Az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai, illetve a légitársaság által az interkontinentális járatokon utazóknak kínált szolgáltatások állnak.

Korábban történt

Észak-Amerika a legkedveltebb kontinens a Budapestről induló utazóközönség körében: az interkontinentális útvonalak közül az USA-ba és Kanadába repülnek a legtöbben – évente több mint félmilliónyian.  Közülük évek óta a Lufthansa csoport járatait választják a legtöbben, tavaly 10-ből 4 volt ez a szám. A Lufthansa légitársaság hetente 283 járatot üzemeltet a két ország 23 célállomására, vagyis átlagosan bő félóránként indul Lufthansa-járat a kontinensre. A magyar utasok Budapestről naponta hat Frankfurtba és öt Münchenbe közlekedő járat közül választhatnak és a hét öt napján a fővároson kívül akár Debrecenből is indulhatnak.

A légitársaság kampánya a 23 célállomásra fókuszál. Egy online játék is indul, amelyben a 23 Lufthansa-célállomás közül legalább hármat kell felismerni a játékosoknak, aki pedig az összes várost felismeri, az kétszeres eséllyel indulhat a játék sorsolásán. A fődíj egy két személyre szóló, Észak-Amerikába érvényes Lufthansa-repülőjegy. A játékot a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren és a Cinema Citykben  hoszteszek népszerűsítik.

A kampány időszaka alatt továbbá minden résztvevő egy 10 ezer forint értékű kedvezménykupont kap, amit bármely Lufthansa-repülőjegyre beválthat július 15-ig.