Forrás: turizmus.com

 

Fiatal utazóknak indít új légitársaságot ősztől az Air France-KLM, amely a 2018-as nyári menetrendben már hosszú távú járatokat is ígér. A projekt eddig Boost néven futott.

Az induló légitársaságról minap már beszámoltunk, de az Air France most közölte a légitársaság végleges nevét. A Joon idén ősszel kezdi el az első járatok teljesítését a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről, és a 2018-as nyári menetrendben már elindulnak az első hosszú távú járatok is, a pontos útvonalhálózatot és menetrendet szeptemberben hozzák nyilvánosságra.

Bár korábban az új cégre mint diszkont formában működő, hosszú távú járatokat is teljesítő cégként hivatkoztak, az Air France-KLM közleményében leszögezte, hogy a Joon nem fapados légicég lesz, mivel hagyományos termékeket és szolgáltatásokat fognak kínálni.

A csoport szándékai szerint a Joon egy életstílust kinyilvánító márka lesz, és főként a fiatal 18-35 éves, már dolgozó fiatalokat szeretnék megcélozni vele, akiknek a digitalizáció körül forog az élete – írja az AIRportal.hu.

Az új járatokon az Air France pilótái fognak dolgozni, a légiutas-kísérőket külön szerződtetik, hasonlóan a földi kiszolgáló személyzethez.  A Joon egyelőre 18 repülőgépet fog működtetni az európai és tízet a tengerentúli útvonalakon.

 

(Turizmus Panoráma Bulletin)