Új filmmel rukkolt elő a Turisztikai Világszövetség a Fenntartható Turizmusfejlesztés Nemzetközi Éve alkalmából.

Kapcsolódó cikkek

‘Travel.Enjoy.Respect’ című kampány filmje már elérhető a youtube-on, a későbbiekben pedig az olyan szponzorok, mint az Iberia és az Air Mauritius légitársaság jóvoltából fog eljutni az utazóközönséghez.

A kampány célja, hogy az utazók figyelmét felhívja a fenntartható turizmus fontosságára.

Az UNWTO főtitkára, Taleb Rifai így foglalta össze a kampány üzenetét: “Bármikor és bárhová utazol, jusson eszedbe, hogy tartsd tiszteletben a természetet, a helyi kultúrát és a vendéglátódat! Ha változást akarsz a világban, változtass te magad! Légy egy jobb jövő nagykövete.”

A kampányfilm több nyelven is elérhető lesz. A támogatók között van még többek között a CNN, Andorra Kormánya, a madridi városi tanács és Spanyolország nemzeti vasúttársasága, a Renfe is.

 

 

 

(forrás: UNWTO)

 

a ‘külföld’ rovat további cikkei

 

 

Meg

 

(Napi Turizmus)