Forrás: turizmus.com

A Malaysia Airlines üzembe állította az Amadeus-sal együtt kifejlesztett MHChat nevű chatbotját. Ennek segítségével a Facebok Messengeren keresztül lehet lefoglalni és kifizetni a helyeket a légitársaság járataira.

Korábban történt

Az Amadeus Chatbot egy új megoldás légitársaságok számára, aminek az a célja, hogy könnyebbé tegye az utasok számára a foglalást, esetleg a foglalás törlését, és kérdéseket feltevését egy olyan közösségi média platformon, amelyet már eleve jól ismernek a felhasználók. Az MHChat mesterséges intelligencia segítségével ad információt vagy ajánlatot. A felhasználók egyetlen applikációban végezhetik el a komplett tranzakciót: biztonságosan fizethetnek, és megkaphatják az útvonaltervet is – írja a breakingtravelnews.com.

Izham Ismail, a Malaysia Airlines vezérigazgatója elmondta: „A fogyasztói élmény kulcsfontosságú a légitársaság számára, és mi mindnet megteszünk azért, hogy fejleszteni tudjuk.”