Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.

Az Egyesült Államokban március 6-tól érhető el az új funkció béta verziója, az instant vásárlást a világ többi részén ezt követően fokozatosan vezeti be idén a Viber – olvasható a közleményben. A funkció bevezetésével a Viber az anyacége, a Rakuten globális e-kereskedelmi vállalatcsoport egyik legfőbb szakterületéhez kapcsolódik.

Az alkalmazáson keresztül a felhasználónak nem csupán arra nyílik majd lehetősége, hogy ugyanazon a felületen keressen termékeket és mutassa meg azokat ismerőseinek és beszélgessen róluk, de arra is, hogy akár azonnal kapcsolatba lépjen kedvenc márkáival vagy éppen megvásárolja a kiválasztott árucikket. A felhasználók ezentúl egyszerűen, a csevegésablakban található gomb megnyomásával neki is kezdhetnek a vásárlásnak. A funkció segítségével a legismertebb márkák legújabb termékei között válogathatnak, a képekkel és egyéb vizuális tartalmakkal kiegészített információkat pedig a csevegésekben azonnal megoszthatják barátaikkal, akik rögtön vissza is jelezhetnek azokról. Emellett a márkákkal vagy kereskedőkkel is közvetlenül kapcsolatba léphetnek a userek, szükség esetén azok weboldalára vagy alkalmazásába átirányítva fejezhetik be a vásárlást – írják le a közleményben részletesen a folyamatot.

„Az okostelefonos üzenetküldés csak most nyeri el valódi értelmét” – mondta el Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója.

 

(forrás: Kreatív Online)

 

(Napi Turizmus)