Kicsit romlott az arány 2017-hez képest.

Kapcsolódó cikkek

Az év negyedik hónapjában közlekedett 68 ezer járatuk 82%-a érkezett időben, 1000 utasra mindössze 2,73 panasz jutott. Csomag miatt csupán ezerből 0,34 emelte fel a szavát. A panaszok 99%-át 7 napon belül megválaszoták. Mindezeket maga a légitársaság állítja.

De ha mindezt összevetjük a tavalyi évvel, az látszik, hogy 2017-ben a járatok 91%-a nem késett, 1000 utasonként tettek 1,43-an panaszt, a csomagok miatti morgás csökkent 0,56-ról 0,34-re.

A negatív változást a légitársaság a francia légi irányítók sztrájkjára, valamint ez Eurocontrol technikai malőrjére fogja.

Ja, a Ryanair áprilisban 12,3 millió utast szállított. Akkor összesen hány panasz is érkezett rájuk áprilisban?

a ‘közlekedés’ rovat további cikkei

(Napi Turizmus)