Világszerte összesen 539 Hilton-szálloda nevezett a vállalat Blue Energy pályázatára, amelynek értékelői hagyományosan négy tevékenységi területet vizsgálva választják ki azokat, akik a márka által képviselt értékekért a legtöbbet tették.

 

A 2017-es év első félévi eredményeit tekintve az összes nemzetközi pályázó közül a TOP 40-ben, míg az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) a TOP 10 között végzett a budavári Hilton.

A Blue Energy jelentéseiben a vendégkapcsolatokat (vendégek visszajelzései, hűségük megőrzésére irányuló akciók), a csapatérzést erősítő programokat (munkatársak megbecsülése, szerethető munkahelyi légkör kialakítása), valamint a közösségért és a fenntarthatóságért tett lépéseket értékeli a Hilton zsűrije.

„A Blue Energy a szenvedélyünk, ezen keresztül éljük meg értékeinket, teljesítjük ígéreteinket és ünnepeljük meg a sikereinket. Kifejezése annak a szellemiségnek, amit a vendégeink, a közösség és egymás iránt tanúsítunk mint Hilton-csapattagok” – mondta Árvai Zoltán, a Hilton Budapest szállodaigazgatója, aki egyben meg is köszönte munkatársainak a nemzetközi hírnévért tett erőfeszítéseiket.

(forrás: Turizmus Online)

(Napi Turizmus)